تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری و رضایتمندی کاربران با نقش میانجی ارزش ادراکشدۀ خدمات: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان خوزستان
ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانههای وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران
هوش اجتماعی کتابداران و نقش آن بر ارتقای مسئولیت اجتماعی کتابخانهها: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان مرکزی
رتبهبندی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی بر اساس خدمات کتابخانهای با فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی