
تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر وضعیت مطالعۀ نوجوانان: مطالعۀ موردی دانشآموزان مقطع متوسطۀ مدارس دخترانۀ سما در شهر تهران
نقش میانجی دلبستگی شغلی و تعهد عاطفی در رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار مشتری محور کتابداران کتابخانه های عمومی استان کرمان
بهره گیری از شبکه های اجتماعی توسط کاربران کتابخانه های عمومی مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی شهرستان تنکابن
شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری سیستمهای شناسایی بهوسیلۀ امواج رادیویی (RFID) در کتابخانههای عمومی