چهارشنبه 23 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اخلاق نشر
اعضای هیئت تحریریه
بانکها و نمایهنامهها
داوران فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات زودآیند
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرایند پذیرش مقالات
فرم ارسال مقاله
تماس با ما
جستجو در سایت
دوره 19، شماره 2 - ( 6-1392 )
سخن سردبیر؛آسیب های پژوهش
ص. 168-163
دکترغلامرضا فدائی
*
چکیده
(6219 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(664 دریافت)
ارزیابی مهارتهای فنآوری اطلاعات کتابداران و تبیین عوامل مؤثر بر آن در کتابخانههای عمومی شهرستان یزد
ص. 188-169
محمدعلی فرهنگ نژاد
*
،
غلامرضا بردبار
چکیده
(8778 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(946 دریافت)
تعیین میزان تحقق شاخصهای مدیریت بومی در کتابخانههای عمومی استان مرکزی
ص. 200-189
شادی سادات سجادی
*
،
فهیمه باب الحوائجی
چکیده
(7353 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(976 دریافت)
بررسی محیط رابط کاربری پایگاه اطلاعاتی نمایۀ نشریات فارسی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی کشور
ص. 212-201
سید نورالدین انواریان
*
،
زهیر حیاتی
چکیده
(9056 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(912 دریافت)
امکانسنجی خصوصیسازی کتابخانههای عمومی با استفاده از تحلیل SWOT
ص. 233-213
ابوالفضل اسدنیا
*
،
پیمان جلیلپور
چکیده
(9278 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1086 دریافت)
تحلیل تاریخی وضعیت ارتباطات عمومی علم در مجلات علمی عمومی ایرانی (1290 ـ 1390 خورشیدی)
ص. 255-235
زهرا اجاق
*
،
حمید عبداللهیان
چکیده
(11766 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(853 دریافت)
تأملاتی بر نمایه سازی تصاویر: یک تصویر ارزشی برابر با هزار واژه
ص. 276-257
صالح رحیمی
*
،
مرتضی کوکبی
،
فریده عصاره
،
علیرضا نوروزی
چکیده
(12428 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1248 دریافت)
دیدگاه دانشجویان کارشناسی دربارۀ نقش و جایگاه کتابهای درسی الکترونیکی در نظام آموزشی ایران. هشدار سرقت علمی: این مقاله به دلیل چاپ مجدد عین آن در شماره زمستان 92 مجله
ص. 288-277
شبنم نثری (بلوکه شده به دلیل ارتکاب به سرقت علمی)
*
،
عیسی رضایی
چکیده
(8456 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(821 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS